czwartek, 14 lutego 2013

CHTLOVE

Cześć ludzie!
Dawno dawnooooo dawnoooooooo nas tu nie było ale dzisiaj już na bogato, obiecujemy!
A więc.. jak widzicie w kalendarzu i dookoła siebie dzisiaj jest 14 Luty, dzień wszystkich zakochanych, którzy zamiast okazywać sobie miłość cały rok robią to sztucznie i  na pokaz tylko jeden dzień w roku :))
Pewnie już zauwazyliście ale żadna z nas nie cierpi owego święta. Tak tak tak nawet Ja( Kindża) mimo tego, że mam z kim świętować, nie robię tego bo moje podejście do jakże żałosnego święta raczej nigdy sie nie zmieni. :) Więc KINDŻA + ANDŻA = Światowe PRZECIWNICZKI Dnia Zakochanych!











A teraz do rzeczy!
+ Dzisiaj głównie wypowiadać się na poniższy temat będę ja ,gdzyż moja ANDŻA jest teraz w Szkocji ale nie martwcie się wszystko zostało z nią skonsultowane jak zwykle  :)

Dzisiaj coś o? No właśnie o czym? O czymś dla pań i być może dla niektórych panów( kto co lubi nie wnikam xd ) A więc.. ja ( Kindża) ubustwiam tego pana a Andża zaczyna powoli isć w tym samym kierunku  ( natchneło ją po obejrzeniu filmu( " I ŻE CIĘ NIE OPUSZCZĘ" ) i postanowiłyśmy oczywiście poświęcić  mu posta.O kim mowa? !CHANNING MATTHEW TATUM! Ten koleś ma w sobie coś co nas elektryzuje i jeszcze dochodzi do tego ten błysk w oku *-* ! Od pierwszego filmu w jakim go zobaczyłam skradł moje serce i tak już zostało a mianowicie był to oczywiście STEP UP ( pomyślałam wtedy wow! I odrazu zwróciłam na niego uwagę w końcu był tym nowym i świeżym aktorem czyż nie? Od tego czasu chciałam więcej i więcej). Jest znakomitym tancerzem,modelem, aktorem a do tego wszystkiego dochodzi jeszcze to, że jest uroczym i sexownym facetem (przypomnę iż w 2007 roku okrzyknięto go najprzystojniejszym facetem świata!) Jego filmografia rośnie w ogromnym tempie dzięki jego talentowi, który oczywiście od razu zauważono przez niejednego szanowanego reżysera. Ja i myślę, że teraz również i Andża mogłyby patrzeć na niego wiekami i wcale ani mi ani jej by się sie to nie znudziło! Jednak możemy się już tylko łudzić i ślinić, gdyż Tatum spodziewa się wkrótce pierwszego dziecka ze swoją ukochaną żoną, którą jest Jenna Dewan- Tatum. Na koniec oczywiście kilka zdjęć aby pocieszyć oko oraz kilka trailerów filmów z jego udziałem :)






















I trailery :

ONA TO ON :


STEP UP :



WCIĄŻ JĄ KOCHAM :



I ŻE CIĘ NIE OPUSZCZĘ :





Na koniec oczywiście najlepsze :) A mianowicie kilka zdjęć z pobytu ANDŻY w Szkocji. To dopiero początek więc szykujcie się wkrótce na wiele wiele zdjęć bo ona wam łatwo nie odpuści! :D


                                                               Nowa! miłość ANDŻY :)


Z JB!

                                                                       +Paluch




Dziękujemy za uwage i do usłyszenia/czytania! :)

9 komentarzy:

  1. Channing jest bi, ma parę wpadek z facetami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I cóż z tego? :) My same osobiście całujemy się z sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam tego aktora<3
    Andża na całe ferie wyjechała do Szkocji?

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ ktoś tu nam kaleczy język polski, oj trzeba się powstydzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy jest mistrzem ortografii ani też poprawnego gramatycznie składania zdań, trudno, takie życie, ale potrafimy z tym żyć i nie mamy zamiaru się wstydzić.
      Pozdro 600v, Andż.

      Usuń
  5. Dziewczyny jesteście genialne! Uwielbiam waszego bloga i wcale nie jestem płci żeńskiej ;] Macie jakieś hobby? Co wy na to żeby nagrać cover http://www.youtube.com/watch?v=ehgpPyIPXTg z tego co widze kochacie 1D więc może pomyślicie nad tą piosenką?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Ci wielkie za miłe słowa :). Co do coveru, naprawdę super pomysł ale dla kogoś kto potrafi śpiewać, my jednakże nie zostałyśmy obdarzone tym talentem :c
      P.S dobry wybór piosenki, jedna z moich ulubionych, mimo iż nie znajduję się na płycie. :)
      Andż.

      Usuń
    2. a jeszcze co do hobby, mamy mamy i planujemy zrobić o tym post już od dłuższego czasu, aczkolwiek nie możemy nigdy znaleźć chwilki żeby nagrać hobby Kingi.

      Usuń