środa, 3 kwietnia 2013

DANCE ME IF YOU CAN!

Witamy Was po świątecznej przerwie!




Jak Wam minęły święta? U nas przybyło jakieś 10 kilo, ewentualnie 100 kilo.  
Podobno do matury zostały nam 32 dni... ŻE CO 32 DNI??????????? 





Yhhh okej, chyba musimy się z tą myślą pogodzić. Pragniemy zaznaczyć , że mamy dla was nowa ankietę dotyczącą nas tak jak tego chcieliście oraz dużo nowości w zakładkach o nas! Także zapraszamy i miłego wieczoru przy naszym blogu! Tematem dzisiejszego posta będzie taniec! Dlaczego? Obie lubimy tańczyć, jednej z nas wychodzi to naprawdę niemalże zawodowo! Wiem, wiem - pewnie myślicie, że chodzi o mnie (Andża), zapewne ze względu na moją figurę modelki no ale NIE! Na tym blogu jest tylko jedna tancerka (chociaż sama siebie tak nie nazywa) i jest nią oczywiście Kinga! Od dawna zbieramy się do stworzenia posta o naszych hobby, gdy tylko pogoda i czas zaczną nam sprzyjać doczekacie się filmiku, na którym nasza Kinia pokaże co umie, a umie naprawdę dużo. 

+ postanowiłyśmy usunąć odtwarzacz z naszego bloga. Powodem było to, że strasznie się zacinał przy otwieraniu co nie tylko my zauważyłyśmy.

++ Jedna z naszych wiernych czytelniczek czyt. Natalia Z. podzieliła się dzisiaj z nami pewną piosenką, która służy za jej dzwonek a więc proszę ( poniżej :) )  Jednak nie można zapomnieć też o tym, że kazała wam przekazać, iż na dworze zimno i trzeba się ubierać ciepło looool! Od tej pory jesteś celebrytką! :D :**





ANDŻA:

Tańczyć to ja nie umiem - co fakt to fakt. Jednakże, od niepamiętnych czasów uwielbiam oglądać tańczących ludzi, czy to w filmach czy na jakichś występach. Najbardziej chyba imponuje mi taniec Hip Hop i Breakdance. Chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego. Zobaczcie sami!





















Ode mnie tyle, nic nadzwyczajnego, ale podoba się mi!






 KINDŻA :                                      


Moja kolej!  A więc.. DANCEHALL,  pewnie kilka osób wie że jara mnie to niezmiernie, więc nie ma innego wyjścia jak pokazania wam tego o co w tym chodzi :) Tak tak tak, pewnie myślicie, że to poprostu nic nadzwyczajnego tylko kręcenie grubym tyłkiem przez spasione baby i tyle. Ale tu się mylicie, gdyż wcale nie o to tu chodzi mimo iż spory tyłek oczywiście jest plusem w tym tańcu  ( dlatego to Kinga korzysta z daru matki natury xd ) + łączy się to z moją miłością do czarnoskórych kobiet. Kocham patrzeć na ich ruchy które same za siebie mówią że mają je we krwi. Hell yeah! Nie można zapomnieć też o tym, że jest to również taniec dla panów!  O sobie nie będę tu pisać bo myślę , że wkróce uda nam się coś wyskrobać a Anna L stanowczo wyolbrzymia! Buźka i macie tu coś od mojej osoby :





























To chyba tyle na dziś!
 Miłego wieczoru/czytania/oglądania/komentowania i do usłyszenia!

4 komentarze:

  1. Dżizus is maj frend <3

    OdpowiedzUsuń
  2. z tego co wiem to Kinga ty tez nieźle tańczysz ;)
    więc wrzucam :p

    https://www.facebook.com/photo.php?v=220593424675311&set=vb.100001739650612&type=3&theater

    OdpowiedzUsuń
  3. To co pokazuje na tym filmiku to jedno wielkie nic z przed 2 lat w porównaniu z tym co zobaczycie wkrótce! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś bardzo pewna siebie ale nie powiem z ciekawością będę czekała na wasze filmiki i mam nadzieje, że rzeczywiście tańczysz lepiej niż kiedyś, a nie jedynie się przechwalasz ;) (może brzmi to trochę tak jakbym była przeciwna ale wręcz przeciwnie ;P )

    pozdrawiam Anominka A.

    OdpowiedzUsuń