niedziela, 20 stycznia 2013

FASHION

 No cześć Wam!






Drugie miejsce w naszej ankiecie przyznaliście modzie. Może i nie jesteśmy fashionistkami.. ale lubimy ciuszki, łaszki i buty! xD
Od wczoraj na Twitterze trwa akcja #PolandNeedsTMHTour , najlepsze jest to, że utrzymujemy się w światowych trendsach około 20 godzin! to naprawdę wielki sukces! Mówią o nas w polskich, brytyjskich, szkockich i amerykańskich wiadomościach! Pomaga nam wiele osób z innych krajów. Kraje, które nam pomagają to : Irlandia, Japonia. USA, UK, Belgia, Szwecja, Włochy, Macedonia, Ukraina, Rosja, Turcja, Chile, Filipiny. Pomagają nam również znane osoby takie jak Joanna Krupa czy Damian Skoczyk. Akcje wspiera również kumpel Harrego Styles'a Tom Lyons i Lewis Hayward (nie byłabym sobą gdybym się Wam nie pochwaliła, że obaj panowie obserwują mnie (Andż) na TT xd). Dziś o 17 wszystkie Directioners oglądają TeleExpress ponieważ bardzo możliwe, że powiedzą coś o naszej akcji! Jesteśmy z nas dumne! Tak więc jeśli masz konto na twitterze, nie czekaj! Pomóż w akcji! 

EDIT EDIT!: Mówili o naszej akcji w TeleExpressie! Jesteśmy sławne Polish Directioners! 





DIRECTIONERS 4 EVER! 

Teraz do rzeczy... 



KINDŻA:

Ciuchy ciuchy ciuchy.. ostatnio niewiele wpadło do mojej szafy z czego wcale nie jestem zadowolona no ale cóż, nadrobię w najbliższym czasie. Ale pochwalę się co nabyłam. A więc.. 2 sukienki studniówkowe ( jedna krótka, czarna cała w koronce + dodatki i czarne lakierkowe baleriny z kokardkami i oczywiście sukienka na moja studniówkę również czarna z przodu krótka a z tyłu do samej ziemi ze skóropodobną górą z diamencikami oraz bez ramiączek + dodatki ), włochate jasne rękawiczki na jednego palca, ciemno siwe legginsy i biały kwiecisty t-shirt z wycięciami na ramionach Jak wspomniałam nie ma tego za wiele ostatnio ale nie obraże się jeśli w najbliższym czasie coś nowego znajdzie się w mojej szafie.










ANDŻA:

Ostatnio do mojej szafy wpadło chyba ze 3 rzeczy, + sukienka na studniówkę i dodatki. Jeśli kogoś to interesuje, moja sukienka jest biała i ozdobiona złotymi ćwiekami, strasznie mi się podoba! Niestety nie mam jej zdjęcia. Co jeszcze? Leginsy w pionowe pasy, bluzka z żebrami i bluza "Cool Story Bro". Co bym chciała aby jeszcze znalazło się w mojej szafie? WSZYSTKO! :)

Ostatnio nabyłam:






CHCĘ:


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiJPJ4u7d6JHCYRrFKeeguFykhSivKO914_ZZrQsVw7XTkbPmKXZGApAodAZS9goYCOfOJqT6A_MHwjwSP__FXNiwjn2IWcq8kD58fCeQXhy7p8FoHUpsZOGdKYdZFIf1cutm5Z9q8rL0rp/s1600/300-tile.png
.

 Od nas tyle na dziś.   
tutaj piosenka, której akurat słucham:




BYEEEE!
 

3 komentarze:

  1. Mozecie wyjasnic osobom niewtajemniczonym tak dokładnia o co chodzi z tym Twitterem i na czym to polega??
    Kindza dodasz keidys zdj sukienek studniowkowych pls:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twitter jest to portal społecznościowy (coś jak Facebook, tylko trochę lepszy). Nie masz tam znajomych, tylko obserwujących oraz osoby, które Ty obserwujesz. Praktycznie każda gwiazda ma tam oficjalne zweryfikowane konto. Akcje na Twitterze polegają na tym, że ludzie chcący uczestniczyć w akcji w swoich tweetach wpisują dane hasło jak tu np. #PolandNeedsTMHTour . Jeśli akcja jest wystarczająco popularna wchodzi do światowych trendsów i cały świat, wszyscy którzy mają twittera mogą ją zobaczyć, w tym np One Direction. Można tam znaleźć ludzi podzielających Twoje zdanie, pasje itp itd.

      Usuń
  2. Aha:) dziękuję za wyjaśniene

    OdpowiedzUsuń