czwartek, 17 stycznia 2013

FOOD!



Cześć Wam wszystkim!

Nasza ankieta zakończyła się we wtorek i właśnie w ten dzień miałyśmy zrobić tego posta ale nie mogłyśmy się za to wziąć... wystawianie ocen w szkole i w ogóle, mamy nadzieje, że rozumiecie ;)
 W ogólnym rozrachunku wszystko u nas w porządku, w szkole oceny może nie są jakieś wspaniałe, ale matura ważniejsza ;p Zostało nam 108 dni do matury... jeśli czytają nas jacyś maturzyści, zadajemy Wam pytanie: czy boicie się tak jak my?
My jesteśmy przerażone! Ale poradzimy sobie, bo jak nie my to kto? Na szczęście dziś już czwartek, za chwilę sobota.. planujemy się odstresować ze znajomymi i chodź przez chwile o tym nie myśleć.


W ankiecie najwięcej głosów otrzymał temat jedzenia (29%), więc dzisiaj właśnie o tym :) A tymczasem jak zauważyliście lub nie pojawiła się kolejna ankieta. Nie dotyczy bloga, dotyczy nas mnie i Kingi. Chcemy poznać Waszą opinie na temat kolorów naszych włosów, który kolor pasuje do nas bardziej.
Okej startujemy z tym jedzeniem :)


http://media.tumblr.com/tumblr_matnx33XJO1r31lu9.gif
LET'S GO!




KINDŻA:

Jestem wielką fanką kuchni włoskiej, ba wręcz ją kocham! Jest przepyszna! Sałatki, makarony, sosy, warzywa, oliwy, mięso to jest to co idealnie do mnie pasuje, nie tylko wyglądowo xd Ale oczywiście lubię również słynne cebularze mojej mamci, które moge jeść bez umiaru!( ale to tak na marginesie ) Jak widac po mnie jestem strasznym łakomczuchem i kocham jeść (dosłownie) Pomysłowe wykorzystanie aromatycznych składników jest tym co uderza w moje gusta, więc włosi ostro punktują u mnie Jednak nie mówię, że nie lubie polskiego jedzenia. JAk już wspomniałam jedzenie to mój sport więc lubię wiele wiele róznych potraw i kuchni mimo iż włoskie najbardziej kocham.
 
gofry z bitą śmietaną i owocami.
domowe cebularze

ravioli

oliwki

Risotto z kurczakiem i pieczarkami


spaghetti

sałatka grecka

pizza

zapiekanka z makaronem, serem i pieczarkami.
 




ANDŻA:

JEDZENIE?! Czy ktoś powiedział jedzenie? Kooocham (zresztą widać). Nie mam ulubionej kuchni jak Kinga, ale zdecydowanie mam swoje faworyty! Na pierwszym miejscu górują oczywiście pierogi ruskie z cebulką, mmmm aż mi ślinka cieknie. Kiedyś w pewnej restauracji zobaczyłam w menu kurczaka w panierce kokosowej, nie spodziewałam się takiego połączenia, ale muszę Wam powiedzieć, że byłam i dalej jestem zachwycona, poza tym kurczak w sosie słodko kwaśnym... No nie będę wymieniać, zobaczycie na zdjęciach. Ostatnio nałogowo pożeram ogórki konserwowe... po prostu cudo. Na temat jedzenia mogę gadać bardzo długo, ale gdy przychodzi do przyrządzenia go - wtedy jest trochę gorzej. Jedyne co opanowałam do perfekcji to sos czosnkowy xD Chyba tyle...

pierogi ruskie z cebulką.
kluski z truskawkami.

kurczak w panierce kokosowej.

naleśniki z nutellą i bananami.

kurczak w sosie słodko kwaśnym z ryżem.

frytki.


kotlety z piersi kurczaka.

ogórki konserwowe

sałatka Gyros.
 

Dodamy jeszcze, że obie ubóstwiamy sos czosnkowy! I dodajemy go do wszystkiego do czego dodać się da. Dlatego jeśli wyczuwacie od nas zapach czosnku, nie dziwcie się - zrozumcie :)








Od tego posta, aż zgłodniałyśmy... idziemy coś zjeść a tutaj coś dla ucha od nas:

K:




A:

 


Żegnamy się z Wami (nie zapomnijcie o ankiecie :))

2 komentarze:

  1. jak tam egzamin na prawko dziewczyny? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... pochwalimy się jak zdamy za 2/3/4/5/6/7/8/9/10 razem ;) póki co 1:0 dla ręcznego. xD

      Usuń