poniedziałek, 29 października 2012

WE HATE MONDAYS BUT WE LOVE SPORT.

Tak, tak dziś o sporcie, ale zanim napiszemy o tym - najpierw musimy skomentować nową piosenkę ONE DIRECTION pt. "LITTLE THINGS" .
Zgodnie twierdzimy, że jest to przecudowna piosenka, obie się zakochałyśmy.

Komentarz Kingi dotyczący LT:
Nie wierzyłam, że można płakać słuchając jakiejś piosenki, ale szybko zmieniłam zdanie słysząc to o czym śpiewają chłopaki. Tekst jest tak poruszający, że nie da się opisać tego co siedzi we mnie słuchając tych słów. Słysząc to czuje się piękna, wszystko nabiera innego wyrazu. Mimo iż piosenka została napisana przez Ed'a Sheeran'a w wieku 17 lat i czuć w niej jego udział to dzięki chłopakom ta piosenka jest swoją drogą nadzwyczajna. Oczywiście muszę wyróżnić Niall'a (Andż wiem że to rozumiesz) dzięki któemu czuje się jakby to było skierowane do mnie. Dzieki takiej skromnej, małej rzeczy można poczuć się wyjątkowo. Niall love u so much. nie moge przestać słuchać!!! Plus nareszcie usłyszałam piękny naturalny głoś Niall'a!

Komentarz Andży dotyczący LT:
Co ja mam powiedzieć o tej piosence? Po prostu zaniemówiłam gdy ją usłyszałam. Piękne, nieskazitelne głosy Zayna, Liama, Louisa, HARREGO i Nialla w piosence napisanej przez Ed'a idealnie komponują się z tą gitarką w tle oraz przyprawiają mnie o dreszcze. Mimo iż słucha tej piosenki 132175864598716573 dziewczyn na świecie, tak jak Kinga mam wrażenie, że jest to o mnie i do mnie, zwłaszcza gdy śpiewa Harry tym jego przecudownie zachrypniętym głosem. Czuję się jak w niebie. Z tą piosenką w uszach nawet ten prze okropnie zimny śnieg na dworze nie jest mi straszny :)

A TERAZ PRZEJDŹMY DO TEGO SPORTU :)

Toczymy między sobą wojnę klubów piłkarskich (chyba najpopularniejszą). Kinga jest wierną fanką FC Barcelony, ja natomiast stawiam na Real Madryt :) Obie kochamy piłkę nożną, ale tylko jako obserwatorki, grać nie potrafimy (ewentualnie na konsoli). Sporty jakie uprawiamy są bardzo wyszukane i ekskluzywne między innymi : sleeping oraz eating, jeśli byłyby zawody myślimy, że byśmy spokojnie wygrały.
A oto zestawienie naszych ulubionych piłkarzy:

KINDŻA:
1. Łukasz Piszczek
2.Iker Casillas
3.David Villa

ANDŻA:
1.Robert Lewandowski
2.Mesut Özil
3.Lukas(Łukasz) Podolski

Robert Lewandowski
Iker Casillas

Łukasz Piszczek

David Villa

Lukas(Łukasz) Podolski

Mesut Özil
 Wspólnie natomiast kibicujemy klubowi naszych trzech cudownych Polaków : Roberta Lewandowskiego, Łukasza Piszczka oraz Kuby Błaszczykowskiego - Brussia Dortmund.
Pozdrawiamy ciepło :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz