czwartek, 25 października 2012

WE LOVE SERIES

Jak sam tytuł dzisiejszego posta mówi - dziś napiszemy trochę o serialach. Fakt, że wspólnie prowadzimy bloga nie oznacza, że lubimy te same rzeczy. Kinga jest wierną fanką wampirów i czarownic podczas gdy ja wolę oglądać łowców tych dziwnych kreatur oraz seryjnych morderców. 

Serialowi faworyci Kingi to Vampire Diaries oraz Secret Circle. A oto kilka zdań dlaczego:
KINGA: Dlaczego Vampire Diares? Powiedzmy ze jestem typowym wampiromaniakiem przez książki  Stephenie Meyer,dlatego już sam tytuł mnie zainteresował i skłonił obejrzenia. Jest akcja, miłość, seks, brutalność, władza. Ale najlepsze jest to że pomimo swoich nadprzyrodzonych mocy bohaterowie mają  przyziemne kłopoty takie jak np narkotyki czy złamane serca. Serial nigdy mnie nie zawiódł, każdy odcinek trzyma w cholernym napięciu a pod koniec każdego odcinka nasuwa się pytanie: CO DALEJ? 
Teraz parę słów o Secret Circle: Najważneijsze - fabuła, która jest 100000 razy lepsza niż w książce
ponieważ książka jak dla mnie to totalny niewypał. Oczywiście bohaterowie i ich problemy, ich wejście w "dorosłe" magiczne życie, ich przyziemność tak jak w poprzednim serialu co jest dla mnie kluczowym powodem oglądania ich.+ ogromna pikanteria
Całkowita odmienność charakterów. Niestety powstał tylko jeden sezon ale doszły mnie słuchy że stacja chce ponownie wznowić emisje.


ANDŻA: Mnie natomiast nie jarają te wampiry itp itd. nie wiem co w nich takiego emocjonującego no ale ;) Do moich ulubionych seriali należą Supernatural oraz Dexter.
Szczerze powiedziawszy pierwszy raz włączyłam Supernatural po to aby popatrzeć sobie na Jensena Ackles'a, ale bracia Winchester'owie tak mnie wciągnęli, że nie mogę się od nich oderwać. Ciągła akcja, walka między chłopakami a przeróżnymi stworzeniami, między piekłem a niebem, między demonami a aniołami, przeznaczenie Dean'a, przeznaczenie Sam'a i walka z tym przeznaczeniem jest tak wciągająca i zapierająca dech w piersiach, że nie sposób tego opisać.
 Dexter... ten serial poleciła mi siostra, ale wsiąkłam od pierwszego odcinka. Laboratoryjny mózgowiec, pracownik Miami Metro Police wymierzający sprawiedliwość według kodeksu sporządzonego przez przybranego ojca. Tak niesamowicie trzyma w napięciu, przy każdym odcinku zastanawiam się: złapią go? ktoś się dowie? Niedawno odbyła się premiera siódmego sezonu, dopiero cztery odcinki a ja już mam chrapkę na więcej.




 Tyle na dziś. Mamy nadzieje, że chociaż odrobinę Was to zainteresowało. Pozdrawiamy naszych czytelników :)

4 komentarze:

  1. Sercret Circle - Secret
    Popraw sobie w poście :)
    Mimo, że to dopiero drugi post to zapowiada się ciekawie, miejmy nadzieję, że nie olejecie tego i będziecie go aktywnie prowadzić ;)


    meii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już poprawione, dzięki ;) Aktywnie - właśnie tak planujemy :)

      Usuń
  2. @Addmeii.
    skoro lubisz filmy z magią i innymi stworami to polecam Ci film: "Pakt Milczenia" jest świetny :) - Do Kingi.

    Annie natomiast polecam serial "Zabójcze Umysły"

    meii.

    OdpowiedzUsuń