wtorek, 18 grudnia 2012

PIERCING

Dobry wieczór czytelnicy!

Mamy nadzieję ,że mimo naszych słownych obietnic poraz kolejny wybaczycie nam jakże okropne z naszej strony zaniedbywanie was! :) Jednak mimo postoju z postami widzimy jakim zainteresowaniem wśród was cieszy się nasz blog i naprawdę jesteśmy mile zaskoczone oglądalnością. Naprawdę nigdy nie przypuszczałyśmy, że w takim tempie i w takiej ilości będzie was przybywać, a w szczególności chodzi nam o stałych czytelników.
WIELKIE DZIĘKI KOCHANI! TO NAPRAWDĘ MIŁE Z WASZEJ STRONY!

Dzisiejszy post poświęcimy ozdobom ciała a mianowicie.. KOLCZYKOM!
Co myślicie na ich temat? HIT czy TOTALNA PORAŻKA ?

+ Jak zwyczaj to zwyczaj.. a więc :
Obiecane pozdrowionka dla naszej kochanej OLKI L ;*****





KINDŻA :
Jak wiadomo kolczyki nie są typowo modowym tematem no ale.. nie mówię nie ozdabianiu ciała w ten sposób bo przecież poprawianie wyglądu jest tak naprawdę wpisane w naszą naturę ale wszystko z umiarem. Przede wszystkim jeśli chodzi o kolczyki na ciele to nie może być ich za dużo, bo wtedy wygląda to naprawdę szpetnie.Trzeba pamiętać również, że nie każdemu wszędzie pasuje dany kolczyk. Sama osobiście jaram się kolczykami pomiędzy piersiami, pod językiem,wargą, w policzkach czy na karku , więc jeśli kiedyś zdecyduję się na kolczyk ( a nie wiadomo co mi może strzelić do głowy i kiedy) to tylko w takiej właśnie postaci + jeśli chodzi o panów.. proszę nie bawcie się w dziewczynki bo kolczyki wam absolutnie nie pasują!
A oto poniżej kilka propozycji ode mnie.. co myślicie? WARTO?

















ANDŻA:
 Ogólnie nie jestem jakąś zapaloną fanką kolczykowania, ale coś tam mi się czasem podoba. Najbardziej podobają mi się kolczyki w obojczyku, po prostu urzekają mnie. Gdybym była trochę chudsza, myślę, że zdecydowałabym się na kolczyki właśnie w tym miejscu. Strasznie też podobają mi się kolczyki nad ustami, ale zapewne też takowy nie pojawi się na moim ciele. Przeokropnie bardzo i najbardziej obrzydzają mnie tzw. tunele... paskudztwo. Fuuuuu.
Nie siedzę za bardzo w tym temacie więc na tym skończę.





 





A wy? Preferujecie jakieś inne miejsca na ciele? :)



Jako,że zbliżamy się do końca dzisiejszego posta mamy dla was oczywiście coś z naszych muzycznych list oraz.. NAS! :D





                                                                            K:




A:   
            



MIŁEGO SŁUCHANIA!
DOBRANOC!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz