wtorek, 27 listopada 2012

MAKE UP!

Heeeeej!

Po raz enty przepraszamy za bodajże dwudniowy zastój w postach, ale mamy tym razem usprawiedliwienie!
Ja (Andża) jestem chora... i wiecie jak to jest, niby do szkoły nie chodzę (alleluja) ale z łóżka ciężko było wyjść ;) Kinga natomiast tryska energią i radością ponieważ w końcu nie zajmuję jej miejsca przy ścianie w ławce hihi xD

Dzisiaj - dużo zdjęć, które przedstawiają to co niemalże najważniejsze u każdej kobiety, mianowicie MAKIJAŻ!!!!
+ dodamy nowych mężczyzn do naszych (prawie)ideałów :)

KINDŻA:

Makijaż? Na dniu codziennym powinien być jak najbardziej naturalny, subtelny i delikatny. Dzienny makijaż powinien być podkreśleniem naszych walorów ponieważ gdy makijaż jest nie rażący i lekki jesteśmy odbierani lepiej czyż nie? Nasza cera w ciągu dnia powinna odpoczywać i zachwycać naturalnością. Każdy powinien widzieć, że nie wstydzimy się swojego prawdziwego wyglądu. Jednak wyjściowy make up powinien być całkowicie zaskakujący! Ale z gustem bo wtedy możemy sobie pozwolić na wiele i wyglądać jak Divy! Ja osobiście codziennie rano wolę poświecić więcej czasu na spanie niż na malowanie się dlatego używam tylko i wyłącznie pudru w kamieniu ale odbijam sobie na tygodniu dzięki PALUSZAKOWI, który zajmuje się mną z cierpliwością przed każdą impreza
+ dodam jeszcze, że jestem zakochana w krwistych ustach i przydymionych mocno oczach. Tak, bez tego nie ma dla mnie makijazu!


 ANDŻA:

Często słyszę z ust wielu dziewczyn/kobiet słowa : "(coś tam coś tam) nawet się nie pomalowałam, nie wyjdę tak!". Osobiście i prywatnie ja - Anna Sylwia Anastazja Lewandowska... kurde nie mam za wiele do powiedzenia w tej kwestii -,-. Tak jak wyżej Kinga napisała, ja również wolę pospać dłużej i jestem w stanie 'poświęcić' to jak wyglądam. Nie oznacza to oczywiście, że o siebie nie dbam, nie zrozumcie mnie źle, po prostu nie widzę sensu w pacykowaniu się codziennie po 657474357436529734091823 godzin przed wyjściem. Na imprezę, albo jakąś inną okazję o mój makijaż dba również PALUCH (siostra), skubana naprawdę umie to robić. Jeśli makijaż to krwisto czerwone usta i gruba krecha nad okiem. Dodam też, że strasznie, ale to strasznie bardzo podobają mi się makijaże, które miała na sobie Angelina Jolie w filmie "Turysta" (nawiasem mówiąc super film, polecam ;))
A teraz.. cieszcie oko tymi wspaniałymi makijażami :









































Teraz panowie....

K:
1. Mario Casas
2. Alex Meraz

1

2


A:

1. Rami Malek (oglądając Przed Świtem 2 (jest super) wiedziałam, że go skądś znam..z serialu "Pacyfik")
2.Chace Crawford
1

2

Pozdrawiamy serdecznie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz