sobota, 10 listopada 2012

POLICEMAN VS FIREMAN

Cześć i czołem!

Dzisiaj skrobniemy wam co nie co o służbach mundurowych czyli: POLICJA vs STRAŻ POŻARNA
Tak, to kolejny temat pokazujący naszą różnorodność zdań. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
+ Dołączyły również kilka zdjęć tak na pocieszenie oka związanych z dzisiejszym postem.
A więc.. zachęcamy was do wyrażania swoich przemyśleń na ten oto temat także każda myśl mile widziana! :)






KINDŻA :

SP? Dla jednych Straż Pożarna dla drugich  Spółka Pijacka. Zdania są podzielone. Ale jeśli chodzi o mnie to uważam, że jest to coś wspaniałego. Nie wyobrażam sobie życia bez niej. Strażacy? Owszem zdarzają się tacy, którzy nie robią nic a nic ale są jeszcze tacy, którzy są niedoścignięci i wcale nie mówię tu o piciu a o ratowaniu ludzkiego życia czy gaszeniu pożarów czy wielu innych ważnych rzeczy których robią dla nas. Jest to stanowczo zawód o wysokim stopniu ryzyka dlatego podziwiam ludzi , którzy robią to z miłości,pasji, zamiłowania a nie tylko dla pieniędzy czy tylko ze względu na to aby zobaczyć jak to jest.
Kwestią którą chce jeszcze poruszyć są kobiety w straży które nie są często uwzględniane w tym zawodzie.. Nie zgadzam się z tym, że sś słabsze i nie  nadają się do tego. Być może są wrażliwsze ale nie jeden facet nie potrafi zachować tak zimnej krwi jak właśnie kobieta czy nawet być tak sprawnym fizycznie.Dlatego panowie mniej DYSKRYMINACJI wobec kobiet. Każdy ale to każdy kto podnosi nieodpowiednie słowa na prawdziwych strażaków ratujących nasze zdrowie, życie, mienie nie powinien być ratowany w przypadku zagrożeń gdyż praca wykonywana przez nich jest tak szlachetna, że żadne słowa nie oddadzą tego. Narzekać potrafią wszyscy ale tylko do momentu  kiedy to straż staję się im potrzebna. Zauważcie,że Ci ludzie nigdy nie strajkują! Jest to fenomen w skali Polski. Pytanie czemu jestem tak za strażą? Być może z tego powodu, że jest ona w mojej rodzinie  odkąd pamiętam i to właśnie od najstarszego pokolenia widząc i słysząc wyniosłam to co napisałam wam wyżej.









ANDŻA :

Co mnie jara w policji? hmmm od zawsze, jako małe dziecko marzyłam, żeby pracować w policji (albo jako weterynarz, ale nie mam wystarczających umiejętności w kwestii chemii, ba nie mam ŻADNYCH umiejętności w tej dziedzinie). Przy okazji wspomnę o tym jak bardzo gardzę tym całym pokoleniem JP itp. Gówniarze nie mający nigdy do czynienia z policją a tak jej nienawidzą. Jasne - bywają policjanci nie godni munduru, ale wcale nie stanowią 100% całej policji. Uwielbiam oglądać jak pracuje policja np. na kanale ID, sama chciałabym tak pracować w przyszłości i utrzymać ten zawód w mojej rodzinie. Kiedy widzę mundur czuje tak niesamowicie duży respekt. Nie wiem co napisać więcej, może nawet to co napisałam wyżej nie trzyma się kupy, ale musicie mi to wybaczyć ponieważ ze względu na pewne wydarzenia nie mam dziś weny. :)












Na koniec jeszcze coś od nas na dzisiaj :

                                                              K:

 



A:




Do usłyszenia! :)

6 komentarzy:

  1. Tylko Policja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Andża, Kindża <-- co to kurrrrr.. jest? leje z tych jakże błyskotliwych ksywek

    OdpowiedzUsuń
  3. tylko sobie spodni nie zalej :) Nam to się podoba, ale nie każdemu musi.

    OdpowiedzUsuń
  4. a to dopiero dziecinada :) huehueheuheue

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękujemy za wyrażenie swojej opinii, bardzo przydatna :v

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń