niedziela, 4 listopada 2012

MOVIES, MOVIES AND MOVIES

Kolejny weekend minął i coraz mniej nas dzieli od matury - przerażająca świadomość, ale w weekendy trzeba się bawić, tak też zrobiłyśmy. Piątek.. nie był aż tak rewelacyjny chociaż ja (Andża) pośmiałam się dziewczynami w barze i w drodze powrotnej. Ale SOBOTA, sobota to jest sobota i zazwyczaj najlepsze rzeczy dzieją się właśnie w sobotę ;)  W szczegóły nie będziemy się tutaj zagłębiać, powiemy Wam tylko to, że obie zaliczamy ją do jak najbardziej udanych :)

Seriale już były to teraz filmy! Chociaż... jak już jesteśmy przy tym - chciałyśmy dodać do listy naszych ulubionych seriali jeszcze jeden, a zwie się on : SKINS (oczywiście wersja UK).
Moją (Andża) ulubioną bohaterką w tym serialu jest Cassie, a w 3 i 4 sezonie Effy. Uważam że cztery pierwsze sezony są naprawdę godne polecenia, kolejne sezony natomiast już nie są tak fajne. Kingi ulubieńcem jest Maxxie i Tony. Serial tak fajnie pokazuje realia nastolatków, że nie da się od niego oderwać. Polecamy!


bohaterowie 3 i 4 sezonu


sezon 1 i 2.
Tony
Cassie

Maxxie

Effy

A teraz filmy! Jak to mamy w zwyczaju przedstawimy Wam tutaj dwie różne listy (jedna moja, jedna Kingi) naszych ulubionych filmów. Nie będziemy ich opisywać, ponieważ film trzeba obejrzeć i gorąco zachęcamy do sprawdzenia naszych propozycji :)


Kindża:
Dla mnie najlepszym aktorem jest Johny Depp, wciela się w każdą postać wręcz doskonale!

1. Paranormal Activity 4
2. Projekt X.
3. Abraham Lincoln: Łowca Wampirów
4. Rytułał
5. Wciąż Ją Kocham
6. Harry Potter i Insygnia Śmierci
7.Juno
8. Apartament 143
9. Szczęściarz
10.Street Dance 2




Andża:
Moim ulubionym aktorem filmowym jest Tom Hanks. Jest po prostu mistrzem w swoim fachu i nie wyobrażam sobie żadnego innego aktora w rolach, które On zagrał tak niesamowicie. A teraz lista ;)

1. Forrest Gump
2. Zielona Mila
3.Requiem dla snu (daje do myślenia!)
3. Pachnidło
4. Incepcja
5. Pamiętnik
6.Ślicznotka z Memphis (wbrew pozorom nie jest to o ślicznotce jako kobiecie - trailer obejrzyjcie)
7. Harry Potter (oczywista oczywistość wszystkie części)
8. Titanic
9. Super Zioło
10. Bethoven




Jak podobają się Wam nasze propozycje? Zachęcamy do ich obejrzenia, pozdrawiamy :)

6 komentarzy:

  1. Napiszę o tym coś więcej tylko teraz zbytnio nie mam czasu, a bardzo zaintrygowała mnie pierwsza pozycja na liście Kingi, Paranormal - co Ci się w tym filmie podoba? Ani horror, ani komedia, takie po prostu nic.
    Oglądałem 1,2,3,4 - jednie pierwsza część mnie trochę ruszyła, mogłabyś mi napisać o tym coś więcej?

    meii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo strachliwą osobą jeśli chodzi o filmy typu PA. Dlatego każda z części w jakiś sposób przypadła mi do gustu. Lubię się bać oglądając. 4 nie jest jakaś nadzwyczajna ale jak dla mnie jest na tyle straszna żeby mogła mi się spodobać dlatego jak dla mnie jest ok mimo iż liczyłam na wyjaśnienie sprawy z sektą no ale cóż.Podałam ten film gdyż był jednym z ostatnich filmów, które przejrzałam i spodobał mi się mimo ,że dla innych jest on żenadą ale masz racje pierwsze części bardziej urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam Skins ;) najbardziej podobała mi się pierwsza generacja i szkoda mi było, że już po 2 sezonie ją zakończyli... rzecz jasna najlepszy wątek Cassie i Sida ;) Paranormal Activity podobała mi się 1 część, druga już trochę mniej, a 3 i 4 nie widziałem... ale teraz może obejrzę, trochę mnie zachęciłyście ;) Pachnidło, Incepcja, Titanic - uwielbiam ;D Tak trochę w klimacie tych dwóch pierwszych polecam Biegnij Lola, biegnij i Prestiż - przy obu trzeba nieco pomyśleć ;) Projekt X też świetny ;) nie uważacie zresztą, że mógłby być trochę dłuższy ? Albo wyobrażacie sobie polską wersję ? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślimy, że taka impreza w polskiej wersji skończyłaby się jeszcze gorzej ;D Ale przydałaby się taka mega impreza (tylko bez tej końcówki) :)

      Usuń
  4. chciałam tylko powiedzieć,że naprawdę fajnie piszecie. ;) zazdroszczę pomysłu "na was"? tak chyba "na was" kurcze, no nic dodać, nic ująć.
    P.S. każdy film obejrzałam już dawno ale miło jest do nich wrócić ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) naprawdę miło czytać tak miłe słowa :)

      Usuń