wtorek, 6 listopada 2012

TATTOOS

Czołem żołnierze! ( mamy dziś bojowy nastrój stąd to określenie :) )
Baczność! Gotowi na nowy post?


Musimy na chwilkę wrócić do poprzedniego posta dotyczącego pięknych kobiet. A mianowicie jeden z naszych czytelników zapytał gdzie jest Shakira. Dlatego teraz specjalnie dla naszego kolegi z klasy Misia :  SHAKIRA!







I w tym momencie możemy przejść do nowego - dzisiejszego tematu.
A więc...
Żadna z nas tatuażu oczywiście nie ma aczkolwiek ja (Kindża) planuje go sobie zrobić, najpierw jednak muszę przyjąć szczepienia : dwie dawki w odstępie sześciotygodniowym i trzecia po 6 miesiącach - tak dla bezpieczeństwa.
Ja ( Andża) raczej nie planuje się w ten sposób przyozdobić, chociaż kto wie co przyniesie przyszłość?


KINDŻA:
 Tatuaż? Najważniejsze aby nie szpecił i aby był w odpowiednim miejscu oraz aby był naprawdę przemyślaną i pewną decyzją gdyż zostanie z nami do końca życia. Osobiście jestem absolutnie za i wkrótce sama będę posiadaczką jednego. Jestem zdania ,że tatuaże w pewnych miejscach po prostu pasują i posiadają pewną magiczność i tajemniczość ale wszystko z umiarem. Przede wszystkim robi się to dla siebie a nie dla innych dlatego tu nie powinno się brać pod uwagę zdania innych, ponieważ o gustach się nie dyskutuje.Częstą gadką, która mnie osobiście irytuje jest to jak będzie się wyglądać na starość. Szczerze? wolę być starą wydziaraną babcią brzydulą, siedzącą na ławce i wspominającą dobre czasy niż starym moherem wysyłającym pieniądze Rydzykowi. A poniżej tatuaże, nad którymi się zastanawiam. Może macie jakieś propozycje? :)











ANDŻA:
 Pewnie, tatuaże są fajne ale z umiarem.Taki ZOMBIE BOY? Jak dla mnie lekka przesada. Nie podoba mi się też motyw tribalu -bezsensowne, nic nie znaczące malunki. Sporo dziewczyn również tatuuje się tuż nad pośladkami, dla mnie jest to jawny komunikat dla facetów pt. " Postaw mi drinka i jestem twoja ". Teraz zarzucę parę tatuaży, które mnie ujęły. :))











 
Ażeby podkreślić charakter dzisiejszego posta pokażemy Wam czym zaraził nas nasz instruktor jazdy :))








Spocznij żołnierzu! :)

4 komentarze:

  1. u Kindży widze bardzo popularny motyw ptaków, w sumie to na każdej z propozycjixd Jak dla mnie to jak najbardziej trafiony pomysł na tatuaż dla dziewczyny ;))Ale NAJWAŻNIEJSZE to żeby dobrze to sobie samemu przemyśleć,ale wydaję mi sie ,że wiesz co robisz :) A i fajnie by było gbyby był subtelny, nie rażacy w oczy na wejściu wg nr 2 najbardziej odpowiedni ;p Tak z innej beczki jakis nawiedzony ten wasz instruktor;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo o tym myślę, więc wydaje mi się, że będzie trafiony oraz przemyślany i najprawdopodobniej właśnie będzie to nr.2 :)
    + Nasz instruktor jest super i naprawdę na lepszego nie mogłyśmy trafić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się podoba przedostatni. : ) Choć nie powiem, bo wszystkie są ciekawe. Nawiązując jednak do wypowiedzi pierwszej osoby jest to dość popularny motyw tak jak kilkanaście lat temu róże, delfinki itp. itd. Dlatego warto się zastanowić nad przemijaniem, nad tym, że ten motyw też kiedyś stanie się przereklamowany. Czy nie lepiej poszukać czegoś wyjątkowego? : ) Czegoś, co będzie Cię wyróżniać, przecież jest tyle ciekawych wzorów. Wiadomo, połowa sukcesu to miejsce, w którym strzelimy sobie tatuaż, ale sam wzór odgrywa największą rolę także poszperaj trochę w internecie, może wybierz coś co ma dla Ciebie jakieś znaczenie, będzie o czymś przypominać, coś co będzie Cię charakteryzować. Życzę powodzenia i bezbolesnego dziarania hehe. : ) Pozdrówka dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki wielkie za radę i zgadzam się w tym ,że trzeba postawić na coś co będzie wyróżniać i na pewno jeszcze poszperam po ciekawych motywach :))

    OdpowiedzUsuń