poniedziałek, 5 listopada 2012

WOMEN

Witamy ;)
Wiemy, że naszego bloga odwiedza również płeć męska, dlatego postanowiłyśmy wstawić tu coś co może uraduje trochę Wasze oczy. Jak tytuł mówi będą to naszym zdaniem piękne kobiety, które przychodzą nam do głowy gdy myślimy sobie "mogłabym wyglądać tak jak ...".
Zanim do tego dojdziemy - wracając do naszego posta dotyczącego ciuchów oraz naszej "telepatii" w kwestii ubierania się do szkoły: Dziś jak zwykle przychodzę (Andża) do szkoły, patrzę na Kingę i okazało się, że założyłam leginsy z bardzo podobnym wzorem (różnicą jest, że u mnie są też renifery i inne kolory)... jak już pisałyśmy - telepatia. Teraz parę zdjęć z dzisiejszego bardzo pozytywnego poniedziałku w szkole, potem listy pięknych kobiet :) (jakością zdjęć się nie przejmujcie czyt. robione telefonem)



Andża(twarz wymagała zamalowania), Grubcio, Kindża


  

Od razu, uprzedzając hejterów: Taaak, opiszemy tu jakie kobiety są wg nas piękne itp a same wyglądamy jak wyglądamy... wiemy, ale jesteśmy jakie jesteśmy i lubimy siebie. Buziaki

+ kolejność na listach się nie liczy.



KINDŻA:

Brunetka, blondynka czy ruda? A może jakaś w kolorze tęczy? A jakie to ma znaczenie? Każda kobieta ma w sobie coś. Każda ma jakiś urok czy czar. Trudno stwierdzić co to jest dokładnie. Albo to się ma albo nie. U kobiet ważne są oczy bo tak naprawdę to one nie zmieniają się przez całe życie. Pociągająca uroda z nutką niewinności, a zarazem otwartości. Szczera i co najważniejsze inteligentna, czego wręcz dziś brakuje. Figura gruszki z szerszymi biodrami. Ale czy chuda czy przy kości to nie ma znaczenia tak naprawdę. Liczy się osobowość i pogoda ducha.

1. Jessica Alba
2. Rita Ora
3. Beyonce
4. Penelope Cruz
5. Ciara
6. Miranda Kerr

1
2
3
4
5




6

ANDŻA:

Nie potrafię określić typu urody, który mi się podoba. Jeśli kobieta dba o siebie i zachowuję się jak kobieta to już jest dla mnie piękna. Jak Kinga uważam za najważniejsze oczy, gdy hipnotyzują - jest bosko. Oczywistą oczywistością jest to, że kilo tapety na twarzy nie jest za grosz atrakcyjne (chociaż bez tego kobiety, które tu wstawiamy pewnie wyglądają inaczej), ale wiecie o co mi chodzi - pomarańczowa maska jest passe! Każda kobieta może być piękna i na tym zakończę :) Teraz lista.

1. Mila Kunis
2. Megan Fox
3. Angelina Jolie
4. Drew Barrymore
5. Jennifer Farley (JWOWW)
6. Jennifer Carpenter

1
2
3

4
5


6



Pozdrawiamy :)



5 komentarzy:

  1. Gdzie jest SHAKIRAAA

    OdpowiedzUsuń
  2. nie żeby złośliwie, ale trochę za grube nogi na takie leginsy... ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja (Andza) osobiscie uwazam, ze nogi mam super :) a ja (Kindza) wiem, ze moje nogi nie sa idealne ale w pelni je akceptuje i czuje sie z nimi dobrze we wszystkim. Doceniamy szczerosc :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja także nie złośliwie ale do kingi: Dziewczyno nie skrzywdz sie takimi leginsami. to nie wyglada ładnie. w takich getrach moga chodzic tylko dziewczyny o naprawde szczupłych nogach bo inaczej efekt jest kiepski.nie mam nic do cb i w ogole ale sama sobie krzywde robisz paskami poziomymi i jasnym kolorem co optycznie dodatkowo pogrubia nogiiii.. to tyle dzieki za uwage ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Chodzę w tym w czym chce i w czym osobiście czuje się dobrze niezależnie od tego czy się tym krzywdzę czy nie.
    Mam masywne uda i nic z tym nie mogę zrobić dlatego zostaje mi tylko pełna akceptacja siebie. I nie będę rezygnować z ubrań, które mi się podobają bo gdybym zaczęła patrzeć na to w czym moje nogi wyglądają dobrze to podejrzewam, że nie wychodziłabym z domu :) ale mimo wszystko dzięki za radę :]]

    OdpowiedzUsuń