środa, 28 listopada 2012

QUEENS OF MUSIC

Cześć wam! Jak zauważyliście znowu nabrałyśmy tempa i wszystko robimy systematycznie bo pomysłów mamy jeszcze sporo w zanadrzu więc musimy nadrobić czas kiedy nas tu nie było :)
A więc dzisiaj trochę o naszych ulubionych wokalistkach, które zrobiły/robią na nas wrażenie swoim wokalem, pomysłem na siebie i twórczością. Z góry uprzedzam , że niektóre z pań mogą się powtarzać w naszych listach. No to...

Zaczynamy!




KINDŻA :
  Jak widać powyżej jaram się tzw "czarną muzyką" inaczej R&B czyli mieszanka popu soulu i hip-hopu wykonywana przez czarnoskórych muzyków.To ostatnie było rzadko spotykane do tej pory pośród czarnych wokalistek jednak od niedawna coraz cześciej mozna coś takiego spotkać. Jak wiadomo niektórym jestem zakochana wręcz w czarnoskórych kobietach! Mają kawał dobrego głosu, bogatą wyobraźnie odnośnie siebie, tekstów czy klipów ,flow i niezłe tyłki którymi wymiatają aż się ziemia trzęsie.
Do tej pora żadna z nich mnie nie zawiodła przez tyle lat a wręcz zaskoczyła.
A teraz moje zestawienie :




1.Ciara




2. MIA






3. Estelle





4. Alicia Keys








5. Beyonce







6. Kelis







7. Rihanna






8. Rita Ora








9. Kat Deluna













ANDŻA :
 Najważniejsze aby kobieta miała głos, a wszystkie z proponowanych przeze mnie mają głos i to taki kawał głosu , że czasem mam ciarki. Ważne, żeby nie rzec najważniejsze aby na żywo brzmieć jak na płytach. Co prawda moje "na żywo" oznacza oglądanie koncertów na youtube xd Ale każda z tych wymienionych przeze mnie kobiet śpiewać potrafi, tak więc z dumą je wam teraz zaprezentuje. Dodam jeszcze , że Gwen Stefani najbardziej przypadła mi do gustu w wersji z No Doubt.





1. Adele










2. Jessie J





3. Miley Cyrus







4. Christina Aguilera






5. Sharon den Adel ( z zespołu Within Temptation)







6. Mia







7.Alicia Keys






8. Beyonce







9. Gwen Stefani









I jak wam się podoba? :) Może teraz wy podzielicie się z nami swoimi ulubienicami?
Pozdrawiamy! Miłego wieczoru i słuchania :)

2 komentarze:

  1. tępa to jest osoba która to pisała :P moglyscie ewentualnie nabrać tempa, pozdrowki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę wybaczyć błąd ortograficzny. Równocześnie prosimy o nie obrażanie nas, ponieważ wszyscy jesteśmy ludźmi i wszędzie może wkraść się błąd, no chyba, że jesteś słownikiem na nogach to już inna sprawa. Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń